Виберіть мову

+38 (096) 27 47 317 juristlviv@i.ua

Претензія. Складання претензії

складання претензіїПретензія являє собою процесуальний документ, який, як правило надсилається особі з вимогою усунути порушені ним зобов’язання. Складання претензії необхідно для врегулювання правового спору в досудовому порядку і є так званою претензійної стадією вирішення спору.
Претензія є важливою стадією досудового врегулювання спору, тому грамотне її оформлення та написання відіграє важливу роль при вирішенні спірних ситуацій.

Написання претензії

Переконлива і обґрунтована претензія — запорука успішного врегулювання розбіжностей між сторонами договору у досудовому порядку.

Написання претензії оформляється в довільній формі, але при складанні слід врахувати основні вимоги:
1. У графі «адресат» має бути прописано найменування організації, її юридична адреса;
2. Надання повної інформації про заявника;
3. Детальний виклад всіх вимог і суті претензії;
4. Обов’язково посилатися на норми законодавства;
5. Опис намірів заявника при невиконанні особи своїх зобов’язань в добровільній формі;
6. Вказати дату складання претензії, посвідчення документа особистим підписом;
7. Прикріпити необхідні документи до претензії, на яких засновані вимоги.

Складання претензії

Претензія оформляється у двох примірниках відповідно до кількості сторін, відповідно, один відправляється особі яка порушила правила, з обов’язковою відміткою в отриманні, а другий залишається у заявника. Заявник повинен мати претензію для того, щоб він міг підтвердити отримання претензії опонентом.
У разі відмови адресатом отримати претензію, її можна відправити цінним рекомендованим листом з описом письма. У такій ситуації особа повинен відповісти на лист протягом місяця з дня, коли особа отримала таку претензію.